Roll-on efecte fred, amb ingredients 100% d’origen natural.
Àcid hialurònic: L’àcid hialurònic que posseeix és de triple pes molecular, afavorint la hidratació en totes les capes de la pell, des de la més profunda, evitant així arrugues o línies d’expressió.
Té matcha: Posseeix gran poder antioxidant i antiinflamatori capaç de redicir la inflor de bosses.
Resveratrol: Gran antioxidant, procedent del raïm vermell, o el vi, capta els radicals lliures evitant així l’envelliment de la pell. A més, contribueix a la formació de col·lagen i redueix inflamació.
Ceramides: Manté unida l’estructura de la pell, protegint la pell d’agents externs alhora que manté la hidratació.
Vitamines C i E: Gran poder antioxidant. Aquesta combinació de vitamines protegeix la pell contra les radiacions UV i maximitza la fotoprotecció.
Niacinamdida: Millora la textura de la pell, a més de reduir línies d’expressió o arrugues, i millora la hidratació de la pell.
Presentació: Roll-on de 15ml
Tractaments facials
Contorn antibosses / antiulleres
16.95€
Digues adéu a les ulleres i les bosses amb el nostre Contorn d’Ulls Antibosses i Antiulleres! Aquest tractament 100% natural, formulat amb àcid hialurònic, te matxa i ceramides, està dissenyat per tornar-li la lluminositat i frescor a la teva mirada.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.