És una solució integral per abordar el problema de l’excés de pes, que afecta una part significativa de la població mundial, especialment als països occidentals. Facilita aquest procés recolzant la metabolització i eliminació de substàncies del metabolisme. Durant l’absorció, les molècules pateixen un primer procés de metabolització, alliberant una mínima quantitat al torrent sanguini i acumulant una gran proporció a nivell hepàtic. Aquest complement, en optimitzar l’eliminació de toxines i donar suport al balanç energètic, contribueix a la reducció de pes de manera natural i efectiva, promovent així la salut física i psicològica dels individus.
Ingredients:Aigua, Camellia sinensis (Matcha; extracte sec 4:1 de les fulles de Te Verd), aigua de coco, Betula alba (Abedul; extracte sec 4:1 de les fulles), aroma de pinyacolada, Melissa officinalis (Melisa; extracte sec 4:1 de les fulles i talls; extracte sec 4:1 de la planta), Orthosiphon stamineus (Ortosifó; extracte sec 8:1 de les fulles), Ilex paraguariensis (Yerba Mate; extracte sec 8:1 de les fulles), Curcuma longa (Cúrcuma; extracte sec 14:1 de la ra) extracte sec 10:1 de l’arrel), conservadors: benzoat sòdic, sorbat de potassi, corrector d’acidesa: àcid cítric, Zingiber officinale (Gengebre; extracte sec 10:1 de l’arrel), espessidor: goma xantana, edul. Composició per 20 ml (Dosi Diària):
- Cúrcuma 400 mg
- Bedoll 400 mg
- Ortosifó 400 mg
- Herba Mate 300 mg
- Melissa 270 mg
- Fonoll 270 mg
- Dent de Lleó 270 mg
- Matxa 150 mg
- Aigua de Coco 125 mg
- Gingebre 100 mg
Com es fa servir: Diluïu 20 ml en 1 litre i mig d’aigua. Beveu el preparat durant el dia. Si cal, podeu diluir fins a 40 ml.
Presentació: Envàs de 600 ml
Valoraciones
No hay valoraciones aún.